Menu
Szukaj
Home

Tradycja i Nowoczesność w Queisser Pharma

Queisser Pharma może się pochwalić ponad 100-letnią historią. To dzięki woli działania i jasno wyznaczonym celom założycieli powstała firma Queisser Pharma. Chcieli pomagać i leczyć – ta misja jest aktualna również dzisiaj.

Początki Queisser Pharma sięgają 1897 roku, gdy farmaceuta Alfred Queisser po studiach założył małą fabrykę w Hamburgu. W tamtych czasach jego firma o nazwie Queisser produkowała pasty do zębów, mydło w płynie i kremy. Pomimo trudności udało mu się rozwijać firmę dzięki wrodzonej przedsiębiorczości, wiedzy i pomysłom na reklamowanie swoich produktów.

W 1919 roku chemik i aptekarz Josef Peter Hennes rozpoczął w Essen produkcję wzmacniającego toniku zdrowotnego na bazie ziół i innych wyciągów naturalnych. Nazwał go tonikiem wzmacniającym Doppelherz i produkował w firmie o tej samej nazwie.

W 1976 roku obie firmy – Alfreda Queissera i Josefa Petera Hennesa – połączyły się w jedno przedsiębiorstwo i powstała firma Queisser Pharma.

Queisser Pharma Dziś

Od 1987 roku siedziba Queisser Pharma mieści się w dawnych zakładach produkcyjnych fabryki rumu we Flensburgu. Oprócz innych produktów zdrowotnych, Queisser każdego roku produkuje i wysyła z tego zakładu ok. 1 milion litrów toniku Doppelherz Vital Tonik. Dystrybucją objęte są całe Niemcy, Europa i rynki pozaeuropejskie.

Kto Zna Cel, Ten Go Osiągnie

Ta podstawowa zasada naszej strategii handlowej pokazuje nakierowanie na cel i jest dewizą wszystkich naszych działań biznesowych. Dyrektor zarządzający Jan K. Kuskowski jasno formułuje cel Queissera: „Dzięki preparatom Doppelherz jesteśmy na dobrej drodze, aby stać się jedną z największych niemieckich marek sektora ochrony zdrowia”.

Potrzeby Klientów na Pierwszym Miejscu

Pomagamy w samodzielnej, codziennej profilaktyce zdrowotnej i samoleczeniu. Jednocześnie jesteśmy świadomi ogromnej odpowiedzialności, która na nas spoczywa.

Środowisko społeczne i prawne wyznaczają kierunki naszej działalności. Naszym celem jest zaspokajanie, w miarę naszych możliwości, oczekiwań klientów – zarówno teraz, jak i w przyszłości.