Doppelherz i FC Bayern Monachium łączą siły – strategiczne partnerstwo na rynkach międzynarodowych
Doppelherz, wiodąca europejska marka suplementów diety1, została oficjalnym partnerem ds. suplementów diety klubu FC Bayern Monachium. Umowa obowiązuje do 2027 roku i obejmuje międzynarodową współpracę.
Forma i skuteczność dzięki odpowiedniemu wsparciu w odżywianiu
Michael Diederich, Wiceprezes Zarządu FC Bayern z zadowoleniem podkreśla znaczenie współpracy: „Sport oraz odpowiednio zbilansowana i bogata w składniki odżywcze dieta od zawsze idą w parze, dlatego też cieszymy się z partnerstwa FC Bayern z Doppelherz. Długofalowa forma i skuteczność to klucz do sukcesu – zarówno na boisku, jak i poza nim. Profesjonalny zawodnik tak jak i każdy z nas, może osiągać najlepsze rezultaty tylko wtedy, gdy jego organizm otrzymuje odpowiednio zbilansowane składniki odżywcze.”
Tim Simonsen, Globalny Dyrektor Marketingu w Queisser Pharma, dodaje: „FC Bayern reprezentuje wyjątkową mentalność: nieustanne dążenie do perfekcji, najwyższe standardy jakości i ciągłe ich doskonalenie. Dokładnie w duchu takiego podejścia od ponad 100 lat rozwijamy i udoskonalamy nasze produkty.”
Silne marki o trwałych wartościach
Zarówno FC Bayern, jak i Doppelherz budują swoją pozycję na solidnych fundamentach. Bayern inwestuje w rozwój własnych zawodników, a Doppelherz opiera się na własnych laboratoriach, starannie wyselekcjonowanych surowcach oraz najnowszej wiedzy z zakresu żywienia. Wspólnym celem jest trwała jakość i realne wsparcie zdrowia.
Tworząc nowe produkty, Doppelherz kieruje się ideą, że zdrowie powinno być dostępne dla wszystkich – oferując jakość, na którą można sobie pozwolić. Konsumenci na całym świecie darzą markę zaufaniem – podobnie jak fani FC Bayern wierzą w sukces swojego klubu.
Podstawą zdrowia są: aktywny styl życia, relacje społeczne i właściwe odżywianie.
Erich Nobis, Dyrektor Zarządzający Queisser Pharma, zauważa: „Podobnie jak FC Bayern, odnosimy sukcesy nie tylko w Niemczech, lecz także na rynkach międzynarodowych. Marka Doppelherz cieszy się zaufaniem klientów w ponad 60 krajach Świata w tym także w Chinach. W wielu z tych krajów zajmując pozycję lidera kategorii. Partnerstwo z tak utytułowanym i popularnym na całym świecie klubem jakim jest FC Bayern, to logiczny krok, by jeszcze mocniej zaistnieć na dynamicznie rozwijających się rynkach Azji, Bliskiego Wschodu i Afryki. Koniec, końców aktywny tryb życia, relacje oraz przeżycia a także dbałość o odpowiednio zbilansowaną dietę to podstawowe elementy troski o nasze dobre zdrowie.”
1 Na podstawie danych: IQVIA Global OTC Insights, Kategoria Witaminy i Toniki w Europie, w globalnym rankingu International Brand, zarówno pod względem wolumenu, jak i wartości sprzedaży (dane LCE/PUB), za okres MAT Q1/2025. Ranking oparty na szacunkach rzeczywistej pozycji rynkowej. Copyright IQVIA. Wszelkie prawa zastrzeżone.