Nasza historia ma ponad 100 lat!

Queisser Pharma może pochwalić się ponad 100-letnią historią w sektorze zdrowia. Podstawą stworzenia była pionierska wizja i wyjątkowa energia do działania jej założycieli. Ich pragnienie pomagania i leczenia jest wciąż wyczuwalne i stanowi siłę napędową naszej działalności.

W 1897 roku Alfred Queisser, mieszkający w Hamburgu aptekarz założył firmę nazwaną Queisser. Początkowo jego przedsiębiorstwo produkowało pastę do zębów, mydło w płynie oraz kremy.

W 1976 roku doszło do połączenia przedsiębiorstwa z firmą Josefa Petera Hennesa, twórcy Doppelherz i firma przekształciła się w Queisser Pharma. Hennes był z wykształcenia chemikiem, który rozpoczął w 1919 roku w Essen produkcję wzmacniającego toniku zdrowotnego, wyprodukowanego z ziół i innych naturalnych esencji. Nazwał go Doppelherz vital Tonic. W 1921 roku tonik trafił na rynek i został zarejestrowany jako znak towarowy.

Od końca lat 70. XX wieku Queisser Pharma należy do Herm. G. Dethleffsen AG & Co KG, rodzinnego przedsiębiorstwa znanego w Flensburgu od 1738 roku. Firma ta z sukcesem kontynuuje tradycję produkcji zdrowotnych preparatów, łącząc  w swojej działalności historię i nowoczesność.

Queisser Pharma dzisiaj

Od 1987 roku siedziba Queisser Pharma znajduje się w dawnym budynku producenta rumu w Flensburgu. Każdego roku w tym miejscu produkowanych, butelkowanych, pakowanych i wysyłanych jest około 1 miliona litrów Doppelherz aktiv vital Tonik.

Zarządzanie Queisser Pharma łączy tradycję z nowoczesnością. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy fachowej firma regularnie rozwija nowoczesne i innowacyjne produkty zdrowotne.

W ciągu ostatnich dekad zapotrzebowanie na produkty zdrowotne znacząco wzrosło. Siedziba w Flensburgu była ciągle dostosowywana i rozbudowywana, aby sprostać rosnącym wymaganiom rynku. Z naszej centrali w Flensburgu produkty produkty wysyłane są na cały świat a licząca ponad 250 pracowników firma jest jednym z największych pracodawców we Flensburgu.

Kto zna cel, ten go osiągnie

Ta podstawowa zasada naszej strategii handlowej pokazuje nakierowanie na cel i jest dewizą wszystkich naszych działań biznesowych.

Pomagamy w samodzielnej, codziennej profilaktyce zdrowotnej i samoleczeniu. Jednocześnie jesteśmy świadomi ogromnej odpowiedzialności, która na nas spoczywa.

Środowisko społeczne i prawne wyznaczają kierunki naszej działalności. Naszym celem jest zaspokajanie, w miarę naszych możliwości, oczekiwań klientów – zarówno teraz, jak i w przyszłości.